onsdag 13 juni 2012

Som man bäddar

Jag har verkligen jättemycket träningsvärk. Två veckor utan träning på grund av kraftig förkylning, efterföljt av body pump måndag kväll, cykling i sammanlagt över en timme i går för att transportera Rasmus och mig mellan hem, dagis och jobbet, och body pump i dag lämnar sina tydliga spår. Av smärta. I mina muskler, främst lårmusklerna. Stackars mig.

I dag har jag inte fotat något roligt, så istället får ni en bild på mig när jag kände mig lite piggare än i dag. Den är från jobbets sommarfest som hade temat "Ursäkta, har jag kommit fel?". Jag hade missat på årtiondet.

2 kommentarer:

jsylvin sa...

Fantastiskt tema! Måste återanvändas!

Det där med att bädda. Och bädda och bädda. är vrålaktuellt hos oss. Läs allt om'et på hemsolen.blogspot.com.

katjaeli sa...

Hade jag inte legat i sängen och skrivit på mobilen hade jag självklart refererat till dig, eftersom även jag såg den uppenbara kopplingen i titel om inte i innehåll. Men det var hemskt sent för min hjärna och det är så jobbigt att skriva på mobilen att jag inte lyckades med några vettiga formuleringar åt det hållet. Men hoppas era bäddskapader är över nu och att ni får sova lugnt i torra lakan och täcken i natt :-)