onsdag 12 september 2012

Fin höstdag

I dag har luften varit klar och hög, och dagen som började med frost blev riktigt varm på eftermiddagen. Og jag hann faktiskt dricka mitt lunchkaffe medan det fortfarande var varmt, och fick dricka det ostört ute i solen. En vardagslyx väl värd att beakta, och första gången sedan jag minns inte när.

Annars har Rasmus och jag gått en promenad och hälsat på hos en granne vars hus och tomt är till salu. Helt sjukt vacker utsikt och otroligt fin tomt: http://www.hemnet.se/bostad/gard-8rum-alsen-krokoms-kommun-vastbacken-719-4136320. Synd att det är en timmes pendling till stan, annars hade jag seriöst funderat på att att köpa.

Dessutom har vi tittat på att jägarna flådde och hängde upp en älgko på mörning. Sånt sysslar vi med här. Min telefon var dock tom för batteri, så ni slipper fotodokumentation.

Inga kommentarer: