söndag 28 oktober 2012

H+K

Förra helgen var vi i Helsingfors på bröllop för våra fina vänner Hedda och Kenda. Tyvärr dog min telefon redan mycket tidigt under kvällen, så tidigt att jag inte hann fota något alls på festen, men lite bilder på det vackra brudparet får ni i varje fall. Lite suddiga eftersom min telefonkamera börjar bli lite trött, men ändå.

Brudklänningen påminner lite om Underbara Claras (bästa bilderna är märkligt nog från amerikanske Glamour), men det är tydligen bara en slump, Hedda hade inte sett Claras innan jag frågade. Underbara är de båda två, men jag är ju så klart lite partisk och tycker ändå att Heddas vinner med en liten knapp.

Puss!


Festen var jätterolig, jag hann faktiskt prata i varje fall lite med nästan alla de många allt-för-sällan-skådade vännerna som var där, och ändå dansa en del. Och sedan gick vi till Fafa's på Stora Robertsgatan och köpte Nordens godaste kebad och falafel som fick följa med hem till Sandkulla och bästa värdarna Jenny och Simon, och det var ett mycket värdigt slut på den kalaskvällen.

Inga kommentarer: