torsdag 26 april 2012

Spontant

Jag hade egentligen tänkt ta långhelg över 1 maj och åka till Stockholm med Rasmus. Jag saknar Stockholmsvåren grymt mycket och skulle vilja träffa mina fina vänner som ska planera vår Paris-resa lite sådär lämpligt på söndag. Och sedan vill jag fixa mitt hår hos Retroella  och gå på Beyond Retro. Men jobbet sa nej. Jag måste jobba på måndag. Så ingen Stockholmshelg blev det. Blä!

Men det finns ju andra trevliga alternativ också. David ska till Norge för att åka skidor med Daniel, och åker via Trondheim i morgon. Då kom jag på att Rasmus och jag kan åka med i bilen till Trondheim, stanna över helgen och åka hem söndag eftermiddag med tåg. Nu hoppas jag bara att någon eller några av mina vänner där inte är helt uppbokade hela helgen och har tid att träffa mig?

Inga kommentarer: