söndag 6 januari 2013

Bye bye London

Sista dagen skulle vi plockad upp av flygtaxin redan halv elva, och eftersom det var söndag öppnade inget förrän elva, så vi gick en promenad i våra Kensington-kvarter i stället. Jag shoppade synnerligen lite med tanke på att det var London och strax innan jul, men kom ändå hem med ett par petroleumsblå Dr Martens, en liten prickig ryggsäck och två burkar te. Varav den ena köptes endast för sitt utseendes skull, men visade sig vara så god att jag var tvungen att komplettera med 3 paket till från en engelsk webshop (det är en specialprodukt för säsongen, så jag kände mig inte säker på att kunna köpa mer nästa år).

Dagen innan var vi på Portobello Road-marknaden (överskattad) och åt fin-indiskt till lunch och drack lokalproducerat öl.

Och sedan åkte vi hem, och nu vill jag åka tillbaka!









Inga kommentarer: